*Strong Heart

Disclaimer

Hello there (!),blablabalblabla , *change these with yours :D
Tagboard

♦ No email,just your BLOG URL (!)
☑ Don't use HARSH word
☑ Don not ripping here !
☑ Childish act ???? Go to frog (!!)
☑ Do not steal my art !
☑ No rude word !
here your chatting box / shoutbox / .... suitable with: (width 250px) and (height 320px)


Credits

Owner: ERYSHA~
Template made 50% by: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Others:   
Nice day..

assalamualaikum

siapa di sini sihat ,aku pun sihat jugak ,sihat walafiat lagi tau haha ,bosan seh -,- aku tak tahu nak buat apa ,ni pun aku baru lepas kemas rumah ,maklum lah dah nak puasa kan ,so rumah kena lah bersih ,lagi pun family aku berniaga dekat pasar ramadhan ,kau tahu tak bertapa bestnya berniaga ni ,haihhh memang buat duit lah aku tahun ni ,tahun lain lain pun aku buat duit jugak misi utama tahun ni nak pakai phone samsung galaxy young ,haha aku tak kaya macam korang nak beli phone mahal mahal ,buat apa pakai phone mahal mahal nak menunjuk ke ,bukan kan ,aku nak beli pun sebab aku memang nak beli dah lama ,tapi takda duit ,sekarang aku pakai samsung champ je ,omeyy je phone tu kan ,tak sabar nya nak bulan puasa lagi satu hari beb ,satu hari lagi ,kepada orang islam selamat berpuasa semua ,banyak kan lah melakukan ibadat dan tambahkan lah banyak pahala pada bulan yg mulia ni ,puasa lah bagi penuh ye :) jgn tinggal tinggal and jangan tinggal terawih :) ,selamat beramah ,eh ?

sincerely kida .


Older Post